< terug

Wij streven voortdurend naar verbetering van onze service. Wanneer het beter kan, dan willen wij daar graag voor u aan werken. Heeft u klachten over de apotheek, de behandeling of iets anders, laat het ons weten. Wij nemen uw klachten serieus en zullen proberen een oplossing te vinden. Vanzelfsprekend is één van de apothekers altijd bereid u te woord te staan. U kunt ook altijd een beroep doen op een onafhankelijke klachtenbemiddelaar of de Klachtencommissie Openbare Apotheek.

De complete klachtenregeling Openbare Apotheken vindt u: hier

Als u een klacht over de apotheek heeft kunt u de volgende stappen volgen: 
Stap 1) Stuur ons een bericht via het contactformulier / of vul een klachtenformulier in van de apotheek. Een apotheker neemt contact met u op.
Stap 2) Indien u er niet met ons uitkomt kunt u contact opnemen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris van de KNMP. Meer informatie hierover vindt u: hier

Klachten over de privacy 
Wanneer u vindt dat Apotheek Didam onjuist met uw gegevens omgaat, dan kunt u in eerste instantie het beste contact opnemen met de apotheker. Mocht u er met de apotheker niet uitkomen dan verwijzen u voor klachten over privacy door naar onze onafhankelijke Functionaris Persoonsgegevens Lisa Jonker (SKAN) (telefoonnummer: 035-6233011).

Klachten over de kosten van apotheekzorg
Gaat uw klacht over de kosten van apotheekzorg die wordt gedeclareerd bij uw zorgverzekering? Dan hoort uw vraag thuis bij uw zorgverzekeraar. U vindt de contactgegevens op uw rekening of op uw polisblad.

Klachten over kosten die in rekening worden gebracht bij u door de apotheek (niet verzekerde zorg)
Deze klachten kun u het beste bij de apotheker indienen. Dit kan via het contactformulier, telefonisch of schriftelijk. Uw apotheker neemt zo snel mogelijk de klacht in behandeling en zal hierover zo snel mogelijk contact met u opnemen. 




Andere interessante informatie